تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 - 11:14
کد خبر : 49850

صید افزون بر ۴۳ هزار کیلوگرم انواع ماهیان استخوانی در بندرکیاشهر

صید افزون بر ۴۳ هزار کیلوگرم انواع ماهیان استخوانی در بندرکیاشهر

جارستان: رئیس اداره شیلات آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای فصل صید امسال تاکنون ، ۴۳ هزار و ۱۲۰ کیلوگرم انواع ماهیان استخوانی در سواحل بخش بندرکیاشهر این شهرستان صید شده است. حسن قاسمپور روز جمعه با اشاره به فعالیت یک هزار نفر از صیادان بخش بندرکیاشهر در ۱۱ شرکت تعاونی پره صیادی این منطقه افزود: از

جارستان: رئیس اداره شیلات آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای فصل صید امسال تاکنون ، ۴۳ هزار و ۱۲۰ کیلوگرم انواع ماهیان استخوانی در سواحل بخش بندرکیاشهر این شهرستان صید شده است.

حسن قاسمپور روز جمعه با اشاره به فعالیت یک هزار نفر از صیادان بخش بندرکیاشهر در ۱۱ شرکت تعاونی پره صیادی این منطقه افزود: از این میزان صید هفت هزار و ۴۱۴ کیلوگرم ماهی سفید، ۳۲ هزار و ۹۰۴ کیلوگرم ماهی کفال و دو هزار و ۸۰۲ کیلوگرم نیز سایر ماهیان استخوانی شامل کپور ، سوف و…بوده است.
به گفته وی صیادان این شهرستان برای صید این میزان از ماهیان استخوانی ۹۸۶ مرتبه پره کشی انجام داده اند.
وی ادامه داد: ماهیان استخوانی صید شده توسط صیادان این شهرستان ، در سه مرکز اصلی ماهی فروشان شهر بندرکیاشهر، کوی امام بندرکیاشهر و دستک به بازارهای مصرف و خریداران عرضه می شود.
قاسمپور با تاکید بر اینکه صید ماهیان استخوانی توسط شرکت تعاونی های پره صیادی با نظارت اداره شیلات صورت می گیرد ،افزود: صید ماهیان استخوانی در ۳۷ کیلومتر از سواحل بخش بندرکیاشهر از بیستم مهرماه امسال آغاز شده و تا فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.